Založ si blog

# 2 „Nie vždy je jasno v Jasnej ! „

Toto je „skutočny“ a „neskutočný“ príbeh,
inšpirovaný skutočnými aj neskutočnými zážitkami mojimi aj mojich priateľov
z minulosti a prítomnosti 🙂

Mamy zatvárajte svoje dcéry!
bo my sme zvery,
a ešte sme tam ani neni
a už sme krásne rozbití
každý vo svojom vlastnom cieli
a všetci snehom zakrytí,
a celí beli,
jasne že nie pod nosom
ale pod Chopkom

sa hrám so svojím lososom,
kým príde časníčka
ku mne so zlatým podnosom,
všetci volajú ju maličká,
ale inak je to Anička
a los s losom
je na jej pull-overi
ktorý ma tak vyplnený
ja už asi
som,som,som,

som krásne pritlmený
krásou tých našich veľhôr
pod slnkom
no proste Snehulienka,
bez zlej ženy
a aha hviezdička,
ma tetovačku na ramene,
ďalšiu na krížoch,
a jej mamička
o tom asi nevie,
no samozrejme!
bože však čo to robí?
šak prechladne nam tuná,
že nie? že nie? že nie? že nie !!
no to je tvárička

sa tvári potmehútsky ,
si myslíme že do nás
zaľúbene,
na stole pristáva nám fľaštička
a žmurkne smerom ku nám
zasľúbene
sa rozväzuje na copíku mašlička
a vlasy už má rozhodené,
pehatý úsmev ,jazyk vyplazený
no… nebola to čašníčka
šak veď tieto ženy
to už dávno vieme…
ne sme hlúpi,predsa
my myslíme logicky
a správame sa prirodzene
a nehľaď jej furt na cecky
zri na ine krásy tejto zeme
a neprezraď sa zakaždým tým pohľadom zbojníckym

je to predsa čertík,
ona vie ,čím nás ma dostať,
aby sme chceli s ňou ostať,
na tejto strane brehu,
ale je stále v strehu ,
len jeden povolený flirt
a padajúci miniskirt
bo hneď nás vie poslať,
kam treba,
na čerstvý vetrík
von do volného výbehu,
kde nam nedá,
medzi naivné a neslušné kamzíky,
ale takto potužený
sa nehambím ja vôbec
sám pred sebou
pred ňou a ani nikdy pred nikým.

Som chcel veľmi tuho, ako cencúľ ostať,
a si na ňu celú počkať ,
na jej legendárny low flow na pódiu
na ten jej masakerný
folklór
tu netreba dlhho hľadať
žiadnu zložitú
motiváciu,
som neveril ,že ešte stále take baby žijú
bo ani rolba hore svahom
nedáva jak ona taký,
mordor ,
a tak na finále už ma nešlo dočkať
a asi moc,bo ma už dvaja hrubokrkí bijú
vidím dvojmo
ale veď chlapi, som tam chcel slušne za baríkom pospať
tak naserte si,a seeee you

Ma hádžu von do snehu, ale pred očami ma hreje ,
sa mi stále sníva ten jej krásny karmínový usmev,
ale neni mi do spevu,
bo to ne jak si piť vodu
v lete pod prameňom niekde v Brusne,
tu je 20 mínus – a kopy snehu,
tu musíš byť ty! stále v strehu
bo primrzneš ku kdejakej namyslenej
sprostej sosne.

Akože fakt klobúk dole ,
tu na horách hore,,
pred týmto krásnym zimným,
zasneženým našim krajom,
ale ak ma niečo,alebo niekto
rýchlo nezohreje,
môj losos spácha harakiri
jak keby bol
odvážnym malým samurajom.

lenže nikde nikoho,
nikde tu nič nie je
prečo mám zas, na sebe len farebne trenky?
nepočut žiadne hlasy
nevidiet žiadne domy
chlapci ma máte na svedomí
vo víchrici tu zmrznem asi?

s pipkami ,sa vam tam vnútri zabáva a smeje
vám je hej … ale mne tu vonku stratenému nie je,
tu padám do jám a zakopávam o pníky,
a zamrznuté srnky
na mňa kukajú jak práve zobudené zombíky,
im kradnem z kríkov aspoň skamenené trnky
na rozdiel od vás mňa tu láskou lížu len záveje
aby som sa zohrial ,
si predstavujem bobríky.

tu zlyhalo niečo z dákej premyslenej taktiky ,
som vam kázal : „nedajte ma robiť kkciny pred nikým“
takto ľahko sa jak pán zbavím vlastnej viny,
a zúfalo sa sám na sebe chvíľu smejem,
tu mi teraz určite pomôže, že som mal jednotky z matiky
sa vam tu stratím,,
už je zle , no…eh je!!
a snáď asi v delíriu od tej zimy,
si chvíľu s oblohou medzi štyrmi očami podebatím,
kým budú cválať okolo mne tieto biele poníky,
sa pomaly nechám zasnežiť
a až do jari sa vytratím.

Po chvíli však badám niečo v diaľke asi,
asi je to ona ,
hurá Snehulienka už si po mňa ide,
po Marlona
takéhoto ma nespozná ,že som jej zakliaty princ,
a pravdepodobne ma minie
do paroma ,shit ,no niiiič.

No možno vezme ma z tejto krásne drsnej krajny ,
ešteže som neni strapatý a dogrcaný,
až nezrobím zlý dojem u tejto modrokrvnej panny,
ma potom moc na romantiku veru neužije,
no ale to hádam nijé,
už tu behajú aj vzácne biele pandy,
posledné štádium tejto zmysluplnej senzácie.

A ja v nepohodlí krajne ,
si prajem najmä,
až má doma káblovku a jakuzzi,
a Dom Pérignon skrytý pred turistami tajne,
a nech mi navarí teplú stravu a až ma obslúzi,
potom sa kľudne na hocičo fajné hrajme,
na všetko ,po čom jej podtatranské srdce zatúži.

Ale fuck,
cítim jak ma ktosi facká ,šváca,
že neh sa preberiem a že či som mŕtvy?
a že som prasa ,
a že dujú fakt kruté zimné vetry,
si vravím že mŕtvy som nie snáď ešte,
ale prasa?
je možné ,že som zasa,
a že prečo nie som zaodetý aspoň v bavlnenom svetri?

Vraj pekné červené mám vyštípané líčka,
že či som oka?
no ne kokos!!,to asi nemám od malička!
a ty devča máš aspoň dačo v hlave dnuka ?
či ti tam len silný tunajší vietor fúka?
veď kľudne,
si v tej kemre ešte pokecajme
hodku z buka a do buka.

A ona no potom,že okeeej,
že som fakt riadny cvok,
dá mi napiť dáke hriatô -silný mok,
a že či náhodou ešte nehrám za Poprad hokej,
už ani nevem čo mi vlastne vraví,
bo cítim teplo v tvári,
jak si dávam z termosky desiaty rýchly log,
a že ak chcem že ma zohreje ,si veru zaslúžim,
vraj má vedľa chaty fľašu šampáňa a to vykúrené jakuzzi,
si vravím, že už som mal aj horšie stavy na Nový rok,
sa kľudne nechám ešte aj na toto dohaluziť.

A… tak sme skončili tu v Jasnej,,.
je noc, a si predstavujem jak
pod vodou,
mi robí bongo krásne,
zatiaľ je za 100 bodov,
a čakám kým ma vypne,
a šecky hviezdy nado mnou,
pomaly zhasne ,

bo všeci už odišli, do večných lovíšť loviť ,
svoje lane krásne a klásť im pasce,
na prérie nekonečné ,svoje sny a predsavzatia,
do budúcnosti zvláštne,
len mne este očká svietia,
jak cinter na Všech svätych dole v Demänovej
-čiže very jasne.

Mno a úplne je teda jasné,
že tieto zimné,
spontánne- „zasnežené“ básne
sú jak noci na jednu noc,
však nie jak tie svätojánske,
ale fajné a zároveň kruté a strašidelne krásne.

..sa preberte …a vstávajte…
našli sme vás v záveji v Jasnej,
ste vravel niečo divné a veľmi scestné ,
čomu nikto z nás neverí,
potom blúznil ste užasne,
a zas nekonečne spal ste….
hej !!!!!!!!!!!
pozor pribuchnes mu hlavu do dveri !!!

…vezieme vas vrtulníkom do nemocnice ! pocujete ma ?!! …
pichni mu ešte adrenalin.
Sa nikdy nedozvie ,či sa mu to snivalo alebo nie. Ku..a to je šichta dnes zas,
presne jak začne sezóna tito kreteni… ,chapes ,sú tu furt dáky. Som zvedavý ,či zas s tými nadčasmi bude problém.
Vyser sa na to…mám tam šnicle z kapra na operacnom na základni… pristaneme ,odovzdáme ho a nachálujeme sa potom aspoň konečne,
ked už sú tie sviatky.
Čaj tam mám tatranský za skriňou…na konci šichty dáme za jeden, kks to bol deň…a dívaj naňho jak, si tu vysmiaty, zliaty leží.

Bejby spí

12.07.2018

Venujem naspäť do roku 2005 .lebo len teraz som ju dokončil ..spi bejby Oči vždy vidia svet ako samé sa rozhodnú máš korunu z bezfarebných ruží odetá bielymi vlnami stúpajúca dúhy farbami vlasy letiace ako havrany v očiach nebeské znejúce ozveny pred ňou tráva rozliala sa , po ktorej kráčať smela jazykom je koreň najvyššieho stromu žiare našich sŕdc sa nevyrovnal [...]

„Nebezpečnej múze“

13.05.2018

mmm 🙂 dalsia z „May Collection“ dokoncena pooo rokoch (trošku sa treba asi autám rozumieť na pochopenie úplne ) „Nebezpečnej múze“ keď raz vyjdeš spoza mojej nadupanej káry a budeš kráčať k mojim otvoreným dverám na to nikdy nezabudnem jak sa vtedy budeš tváriť a rúž ti nebezpečne sekne k našpúleným perám ja budem len kukať, si píš že ako [...]

„Poslednej Múze“

06.05.2018

(taká májová, nedávno ukutá , venujem Poslednej Múze) Nechaj ju rásť vo svojich očiach chyť ju za ruku ,keď ťa chce nechať ísť slzy utopené v nekonečných nociach jej utri z rozpálených líc nechaj jej rozbúšené srdce keď chce bližšie k tebe prísť a objímaj ju do nekonečna bozkaj ju vždy ,keď ťa začne hrýzť usmej sa , bo ju to spraví šťastnou a teba nestojí [...]

oheň, kozub, kachle, plameň

Kysucký hotel Marlene horel, požiar strechy už lokalizovali

28.04.2024 19:09

Strechu hotela v Oščadnici zasiahol v nedeľu popoludní požiar, rozšíril sa aj do jeho podkrovných priestorov a ubytovacej časti.

Russia Lenin Death Anniversary

Ruskí komunisti zúria. Tvrdia, že Putinov obľúbený filozof bol silný zástanca fašizmu

28.04.2024 17:00

Komunisti žiadajú prokuratúru, aby posúdila tvorbu filozofa Ivana Iľjina. Riaditeľ školy, ktorú po ňom pomenovali, vidí v pozadí sprisahanie Západu.

spišiak

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

Titanic - fotografia ľadovca

Hodinky najbohatšieho muža na Titaniku sa predali za viac ako milión libier

28.04.2024 16:28

Zlaté vreckové hodinky, ktoré patrili najbohatšiemu cestujúcemu na palube Titaniku, sa predali za takmer 1,2 milióna libier.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 10802x
Priemerná čítanosť článkov: 1543x

Autor blogu

Kategórie