Založ si blog

„Nebezpečnej múze“

mmm 🙂 dalsia z „May Collection“ dokoncena pooo rokoch
(trošku sa treba asi autám rozumieť na pochopenie úplne )

„Nebezpečnej múze“

keď raz vyjdeš spoza mojej nadupanej káry
a budeš kráčať k mojim otvoreným dverám
na to nikdy nezabudnem jak sa vtedy budeš tváriť
a rúž ti nebezpečne sekne k našpúleným perám

ja budem len kukať, si píš že ako malý
nikdy ti nedovolím v tomto prestať
asi ani nepredýcham, že sa mi to nezdá
si ako supernova , ako taviaca sa hviezda

siluetu ti pomaly vyzlečie ranné slnko
na rozpálenú kapotu rozleje tvoj sexy tieň
len aby nám to niekam neutieklo
ešte počkám , veď kým je denné svetlo
dáme bacha aby sa v kvaltoch nič nezaseklo
prvý na štarte a začínaš best ďeň

tvoje ústa vraj dokážu smrteľne otráviť
koho strelíš do srdca, ten sa nedá opraviť
si narátam do 10 a nechám ťa posadiť
keď budeš nastupovať sa mi určite bude musieť … 😊
eeej kuk na riť

seatbelt ťa obteká pomaly a zákerne
dýchaj baby z hlboka
ide ti to nádherne
ukáž aký vieš dať prvý zážih
ešte pre istotu jeden nádych
tipnem len tak od oka
ale si ty taká neskutočná zámerne?

plyn narazíš až na dno
ja prestanem dávať pozor
budem sledovať tvoj obzor
a terén očami
naschvál netuším kam vedie cesta
čo uteká pred nami
v tomto sme sami
zrýchľuješ,
úsmev
zdáš sa mi

snáď nam navždy bude nekonečne a nie len miestami
neh už to nikdy nepôjde zastaviť
skús mi tie boky do cesty nastaviť
mňa pohltia krivky tej tvojej postavy
žmurkneš na mňa
viem si to predstaviť

u teba si ale na pár miestach spravím značku
vieš, keby sme sa zase ty a ja hrali na schavávačku
keď ti poviem „I love you“ , dáš mi facku
pred citmi sa vieš celý deň hrať na myš a mačku

preradíš radšej zaraz na tri
skúšaš koľko je pod kapotou sily
si špičková s pákou
tvárim sa viac hrdo a vyššie jak Tatry
z výfukov besnie peklo
tak dáš štyri

klapky nadoraz
v saní dračí dych
vo valcoch vzniká nám nový vesmír
big bang milióny zábleskov
chytám tvoj prvý vzdych
si moj illegal contrabant
ja tvoj vypustený býk

už vidím svoj odraz v očiach tvojich
vtedy riskuješ a dáš tam päť a šesť
srdce ten engine je vo svojom živle
ako Joker ,pýta si viac a viac so smiechom jesť

všetky zákruty v živote, všetky dlhé rovinky a krátke stripy
len keď sme spolu, tak je kára vyvážená
pre divoké jazdy, nekonečný smiech
a dvojzmyselné vtipy
ja už nikdy nespomalím
až kým nezomriem tak nezastavím
ty si tá vyvolená žena !

Bejby spí

12.07.2018

Venujem naspäť do roku 2005 .lebo len teraz som ju dokončil ..spi bejby Oči vždy vidia svet ako samé sa rozhodnú máš korunu z bezfarebných ruží odetá bielymi vlnami stúpajúca dúhy farbami vlasy letiace ako havrany v očiach nebeské znejúce ozveny pred ňou tráva rozliala sa , po ktorej kráčať smela jazykom je koreň najvyššieho stromu žiare našich sŕdc sa nevyrovnal [...]

„Poslednej Múze“

06.05.2018

(taká májová, nedávno ukutá , venujem Poslednej Múze) Nechaj ju rásť vo svojich očiach chyť ju za ruku ,keď ťa chce nechať ísť slzy utopené v nekonečných nociach jej utri z rozpálených líc nechaj jej rozbúšené srdce keď chce bližšie k tebe prísť a objímaj ju do nekonečna bozkaj ju vždy ,keď ťa začne hrýzť usmej sa , bo ju to spraví šťastnou a teba nestojí [...]

Taká ty si !

11.12.2016

Tak zasa niečo slovenské a venujem všetkým ženským a holkám ,tým ,ktoré sa vedia pekne usmiať a… tentokrát hlavne medičkám, sestričkám ,všetkým doktorkám a zdravotníckym samičkám. 🙂 Taká ty si! zneužívaš na mňa všetky svoje zvodné tvary, hráš sa so mnou, ako nebezpečná Mata Hari .. nemusíš sa tváriť si použila čary! , vieš nimi zabiť ,spasiť aj [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 10784x
Priemerná čítanosť článkov: 1541x

Autor blogu

Kategórie