Založ si blog

“ Vieš o čom vravím, keď. . . „

naaahh… ja tu mám bordel jak v rici ,
v tomto byte
jak v rozstrieľanom tanku ,
nestíham si celý týžden zacvičit
mám nedostatok charizmy
lebo mám nedostatok spánku

prachy nie sú všecko ,som to vedel už ako decko
že viac sa mi oplatí zrobiť dáku banku,
na konci tunela niekedy len malé svetlo,
keď som zosraný a niečo potrebujem ešte vždycky v snoch volám mamku

som jak spiaci grizly
sny sa predo mnou tvária ,že sa ma zľakli
svoj osud nájdeš v lacnom časáku z novinového stánku
všelijaké strely tento rok ma lízli
veľa vecí ktoré som mal rád ,tak jednoducho zmizli
proste život sa nedá len tak utrieť
takže netreba mi zmizík ?! ,že super..
aj keď sa snažíš preurputne
tak si ta za rohom počkajú
vždy nejaké dilemy a schízy
sa snažiš pre ostatných,
sa obetuješ krute
tak budeš mať len malý prd vo vánku
a ešte do*ebú ťa , nutne,že im z cesty zmizni
si choď poplakať, si zober vankúš
so sebou si zober vankúš

som rozsekaný a na kašu rozbitý
jak paromom porantaný
sa cítim jak úplne opitý
jak keby som v umelom spánku
mam spadnutú sánku
z toho čo vidím naokolo
no je to maras ,
na cintorínoch zahrabaných také masy, podobných lolov
už mi nepomôže ani keby dávam dve lajny naraz
bla bla zastavte ma už ide zo mňa iba balast
pučím suchú hrianku
bo na viac nezmôžem sa zaraz
sme stádo volov ,potlesk
a všetci naraz

čo ti drbe?,teraz keď si predstavím
Bora Bora
sa cítim jak s mainstreemom dáky kolaborant
moja vytúžená práca ,moje mesto ,
je moja nora,moja nočná mora
v ktorej sa rád schovám
je nás tu mnoho ,ale stále ešte miesta jesto
bohužiaľ
a tvárim sa že mi ide všetko
podla mojej predstavy
ze ma nič nemôže zastaviť
a že mi je všetko jedno
že mi vyhovuje
keď na mňa tlačia zhora
a že som spokojný jak Forest Gump
keď mám na jedlo
že si žijem život dôstojný
že vraj sa tak mám tváriť
a sa vôbec nesťažovať
a že mám byť vďačný za každý preplesk po tvári
lebo každý nemôže byt Trump Donald
vraj ťa to spraví silnejším a pomôže sa znova postaviť

že mám byť za k*kta
až z vody variť
kým nesadnem si z toho na riť
že mám čakať na Godota
ešte aj s úsmevom na mojej zvráskavenej tvári
na svoje sny sa mám naučiť už len žiarliť

že slnko nebude na šeckých rovnako žiariť
niekomu len raz za čas malý záblesk dopraje a stačí
a keď ti tečú potu a krvi a sĺz kropaje

keď sa snažíš svoj život vyfarbiť
a nie len čierno bielou
bo life má byť prekrásne pestrofarebné dielo
tak si utri čelo,
až ti pot zo sústredenia nesteká do očí
až ťa príležitosť , ktorá do teba vrazí
nepripraveného nikdy nezaskočí
a nech ti dopraje…

sny nikdy neboli stvorené, aby ostali iba snami
aj keď naše starosti sa hrajú s nami
nám menia plány
keď si ráno na hajzli hľadíš do popraskaných dlaní
a otročíš a hľadíš ako si zatiaľ žijú tvoji páni
a hráš sa vo svojej hlave, že raz budeš mať na nich
že ťa pobúchajú po pleci a budú zdieľať svoj obrovský kalich
svojho presladeného vína s tebou
že sa z teba stane taká istá sviňa
a vyberieš si akou menou
si ťa budú kupovať
na to sa teraz inak dívaš
ako záchranu si si vybral študovať
a im sa iba zíva ,
keď vyjadruješ svoj názor,
veď nemáš byť chytrý, to sa nenosieva
pre nich si ostrý asi ako zázvor
ale dajme tomu že sa v diaľke rozvidnieva
lenže len vtedy, keď ich nenecháš robiť z nás bláznov
a z tvojej snahy a práce im nevytesáš válov.

Toto je naša malinká krajinka
taká naivná vždy zaspinká
vždy, keď sa prebudí na chvíľu
neviem či treba ju odokliať
jak v rozprávke blbú vílu
alebo zdrhnúť do preč
a zobrať svoju rodinu a milú.

Bejby spí

12.07.2018

Venujem naspäť do roku 2005 .lebo len teraz som ju dokončil ..spi bejby Oči vždy vidia svet ako samé sa rozhodnú máš korunu z bezfarebných ruží odetá bielymi vlnami stúpajúca dúhy farbami vlasy letiace ako havrany v očiach nebeské znejúce ozveny pred ňou tráva rozliala sa , po ktorej kráčať smela jazykom je koreň najvyššieho stromu žiare našich sŕdc sa nevyrovnal [...]

„Nebezpečnej múze“

13.05.2018

mmm 🙂 dalsia z „May Collection“ dokoncena pooo rokoch (trošku sa treba asi autám rozumieť na pochopenie úplne ) „Nebezpečnej múze“ keď raz vyjdeš spoza mojej nadupanej káry a budeš kráčať k mojim otvoreným dverám na to nikdy nezabudnem jak sa vtedy budeš tváriť a rúž ti nebezpečne sekne k našpúleným perám ja budem len kukať, si píš že ako [...]

„Poslednej Múze“

06.05.2018

(taká májová, nedávno ukutá , venujem Poslednej Múze) Nechaj ju rásť vo svojich očiach chyť ju za ruku ,keď ťa chce nechať ísť slzy utopené v nekonečných nociach jej utri z rozpálených líc nechaj jej rozbúšené srdce keď chce bližšie k tebe prísť a objímaj ju do nekonečna bozkaj ju vždy ,keď ťa začne hrýzť usmej sa , bo ju to spraví šťastnou a teba nestojí [...]

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

SR Strážske Počasie Búrka KEX

Nie všade sa sviatky začnú prívetivým počasím, platí aj druhá najvyššia výstraha

28.03.2024 20:13

Vietor môže dosahovať priemernú rýchlosť do 105 kilometrov za hodinu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 10739x
Priemerná čítanosť článkov: 1534x

Autor blogu

Kategórie